lördag 14 september 2013

Mitt tredje DT alster...





 
Så nu är min DT vecka mot sitt slut. Det har vart trevligt lägga ut lite alster och förhoppningsvis har jag lyckats inspirera flera av er. Har fått en del fina kommentarer. Värmer mitt hjärta. Denna gång har jag gjort en påse som man kan få av Stina när man handlar. Passa på att spara nästa gång... Superkul att dekorera. Använde mig av Delight papprena även denna gång. Älskar den serien. Använde mig av de nya Spellbinders Lace heart. Så användbar!! Klockan är med. Sen förståss Delights egna tags. Blommor ett måste. Bilden jag använt är från mina privata scraplager. Flera bilder finns på min blogg. Tackar nu för mig, denna gång. Önskar nu en trevlig DT vecka för Gunilla. Ska bli kul se vad hon hittar på... Ha en underbar lördag allihopa. Det ska jag ha, för jag ska mumsa på tårta. Fyller "25" år igen. Fniss. Kram Marika


1 kommentar:

  1. Vad underbar din kasse blev.Gå ut och shoppa med och du gör succe!

    SvaraRadera