måndag 16 september 2013

Nu är det min tur!

 
 
Trodde knappt det var sant när jag fick mail från Stina och Malin med besked om att jag blivit utvald att ingå i Pysselskafferiets designteam. Jag blev väldigt stolt och samtidigt lite skakig för det är en stor utmaning men lugnet infann sig när jag träffade de andra medlemmarna i teamet. Så roligt det här skall bli!
 
Jag har scrappat sedan 2006 och började med att göra kort. Gick sedan över till layouter efter att ha gått en kurs hos Aase (Ängel60) som är en stor inspirationskälla för mig. Numera blir det lite blandat skapande. Älskar Maja Designs papper så det blir en del gjort med dem.
 
Vill ni ha inspiration rekommenderar jag ett besök hos Pysselskafferiet. Man blir glad så fort man går in där och jag känner mig hedrad över att vara en del av deras nybildade designteam.
Önskar er en riktigt bra dag trots regn och rusk! Kram Gunilla
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar