söndag 22 september 2013

Time to say goodbye...



Då var det dags för mig att tacka för denna gången och lämna över till nästa medlem av Pysselskafferiets DT-team. Det gör jag med ytterligare en layout på Delightpapper.Det har varit lärorikt och roligt att skapa och sedan lägga upp på bloggen. Har inte bloggat något förut men nu skall det fortsätta. Stina får hjälpa mig att komma igång med en egen blogg och då hoppas jag att kanske få höra av er där. Hoppas ni har en riktigt mysig söndagskväll. Hemma hos oss blir det basket för hela slanten eftersom det är final i basket-EM. Jag tackar för denna gången och ser fram emot nästa. Kramar från Gunilla

1 kommentar:

  1. Det här gick ju galant och en vacker LO med spets och dyl.Helt i min smak.Snart är det din tur igen!
    Kram!

    SvaraRadera