måndag 23 september 2013

Verktygskanin med såg.

 Har fått den stora äran att få delta i Stinas och Malins alias Pysselskafferiets Designteam och är så stolt och glad över det.

Jag heter Carina och har pysslat i hela mitt liv.Älskar att prova på de mesta material såsom Trä-Ull-Lera-Betong mm fast håller nog mest på med scrapp.Vintage och chabby chick ligger mig nog varmast om hjärtat.Tycker också om att teckna och måla.
Denna veckan är min vecka och kommer här att lägga upp lite alster som jag skapar.
Mitt 1:a inlägg består av denna söta kanin som finns som  *clearstämpel med diverse tillbehör(däribland Tagsen på kortet)
Har målat den med Distresser
*Papperet kommer från You Do och heter My Teddy Bear.
*En liten skiftnyckel+Skruvar som decos.


Bjuder på en liten Såg att skriva ut om någon önskar.Passar bra till detta stämpelset.
Carina


1 kommentar: