söndag 10 november 2013

Några julkort till ......

I min DT-påse låg också papper och klippark från Echo Park tillsammans med lite dekorationer.
Så här blev ett av julkorten jag gjorde av det materialet.
 
Det fanns också ett vykort i form av en tag. Jag klädde denna med papper, dekorerade och satte sedan i ett snöre.
 
Tänkte att det kunde passa bra på en flaska glögg.
 
Till sist vill jag visa mitt favoritkort från förra året. Perfekt sätt att använda spillbitar av papper.
Inspirationen till detta kort kommer från Aase (Ängel60).
 
 
Då var min vecka slut. Hoppas ni fått lite inspiration. Materialet till mina kort finns så klart hos Pysselskafferiet. Jag kommer att vara där och pyssla imorgon ungefär mellan 17 och 20 så kom gärna och titta på det jag gör. Kanske får du några nya tips.
 
Ha en trevlig söndagskväll.
Kram Gunilla
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar