tisdag 3 december 2013

Julgranshängen








 
Hej igen!!
I min DT påse låg det bla dessa små träplattor som såg ut som hjärta och stjärna. Funderade ett tag vad göra med dem... Sen kom jag på det!! Tog fram lite aluminium tejp och lite olika stansar och papper. Satt en stund och planerade hur alla blommor skulle vara. Limmade dem på plats och sen tog jag på aluminium tejpen. Sen fick jag kladda lite med akrylfärg. Färgen var grå metallic, så snyggt. Kul och kladda lite. Sen fick det torka in lite, sen putsade jag bort överflödig färg med papper. Se vad fint det blev. De ska få hänga i julgranen sen!! Hoppas ni vill prova också, det var kul göra dem. Allt material finns i Pysselskafferiet.Titta gärna in fler gånger under veckan, har en del fint att visa er. Kram Busan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar