torsdag 16 januari 2014

Dekorerar varje millimeter...


Jag har ingen inbyggd stoppknapp när det gäller dekorationer, sällan finns det så många tomma ytor på mina kort. Förut försökte jag att göra mer enkla och rena kort men har upptäckt att det är dessa tokdekorerade kort jag gillar och alltid återkommer till. Kanske har jag hittat min stil :)
Smaken är ju som baken...... hoppas att ni  gillar dagens kort där nästan varje millimeter är dekorerad :)
 
De mönstrade pappren kommer från Maja Design.
Tre olika dies fick jag plats med. Staketet och den ovala dien kommer från Spellbinders. Lyktan är en die från Marianne Design.


Blommorna och spetsen hade jag här hemma men det finns snarlika i butiken. Bland alla blommor skymtar mina favoritdekorationer fram..... barkhjärtan och de små kottarna, används flitigt på i princip allt :)


Etiketten som syns på denna bilden kommer from Pion design. Här använde jag några barkstjärnor, en liten blomma och ett sött litet pärlhjärta.
Återigen finns det några halvpärlor med på kortet.


Allt material finns att hitta i Pysselskafferiet.

Ni har väl inte missat att datum för vårens träffar och kurser nu ligger på hemsidan:
Datum och information om pysselträffarna finns HÄR.
Hela kursutbudet hittar du HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar