måndag 6 januari 2014

Grattis-kort

God fortsättning på er alla, idag börjar min första inspirationsvecka 2014. Hoppas att ni hänger med även detta år.

Först ut är ett gratulationskort som jag gjort till en av mina kusiner. 
Jag har använt mig av stansar från Spellbinders och de heter S4-127 och ser ut enligt bilden nedan.
Först har jag stansat ut en storlek och innan jag tar bort stansen och papperet från min stansmaskin (jag använder spellbinders egna maskin) lägger jag på min embossingmatta och kör allt genom maskinen en gång till för att få de lite nedtryckta kanterna. Denna procedur upprepar jag med alla storlekar som jag vill ha.

Sen börjar jag att testa mig fram genom att lägga bitarna på kortstommen och när jag är nöjd så limmar jag fast alltihopa.

Till sist har jag stämplat med den otrolig fina stämpel från whitefairys och satt dit några blingstenar.

Maskin, stansar, stämpel, bling och massor av vackra papper hittar ni så klart hos PysselStina nere på Pysselskafferiet

Tack för att ni kikade in, ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar