måndag 17 februari 2014

Bakvänd tavla...

Ny vecka och nya utmaningar :)
Det sista har jag nästan bara gjort kort och det riktigt kliade i fingrarna att hitta på något annat.
 
Jag har gjort en liten tavla där grunden är en vanlig canvas tavla som jag vänt på. Själva canvasduken blev alltså baksida på min tavla.
Ramen har jag klätt med ett papper från Pion Design (Sweet Baby-kollektionen). Jag använde ett 12*12 papper för jag ville att alla sidor skulle bli blommiga och fina. De två skarvar som blev av pappret sitter dolda bakom hjärtana och under textstämpeln.

 
 
Innerst satte jag ett pärlband, dels för att dölja skarven och dels för att jag tycker att det blev fint.

 
 
Textstämpeln är från WhiteFairy och finns enbart att köpa i Pysselskafferiet eller i e-butiken.


 Liten söt ram som fick en insida av samma papper som jag hade till ramen runt tavlan.


Två små trähjärtan målade med vit crackle paint.


Bokstavsstickers och blommorna kommer ur mina gömmor men jag vet att många av blommorna också finns i Pysselskafferiet. Allt övrigt material kommer från butiken.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

1 kommentar:

  1. Nydelig og for en smart ide :) Dette kommer jeg nok til å prøve og håper det er ok :)

    SvaraRadera