måndag 24 februari 2014

Längtar till våren nu...

Hej!!
Nu längtar jag verkligen till våren. Ska bli skönt när naturen växer till liv igen...
Så mitt kort för denna gång inspirerades av våren. 
Använt mig av fina papper från Inkido, Beatiful Memories. 
Texten är en stämpel från whiteFairy .
Den runda ramen, samt den blå fina ramen uppe på kortet kommer från Spellbinders. 
Fjärilarna klippte jag ut från papprena. 
Som oftast på mina kort, har jag använt spets samt tårtpapper.
 Dekorerade även en liten presentask i samma stil som kortet, mycket fjärilar.
 Ni hittar allt material hos fina Stina i Pysselskafferiet. 
Må gott och ta vara på dagen. 



Kram Marika
Ni glömmer väl inte komma på "Make and take "
den 1 mars mellan 11-12
Alla är välkoma då!! Hoppas vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar