måndag 3 februari 2014

Romantiken flödar...


Alla hjärtans dag är i antågande och jag har gjort ett kort på temat romantik ♥
För första gången har jag använt mig av Bildmålarnas fina papper som numera finns i butiken.
 
Pappren jag använt till kortet är i en fin vinröd nyans och jag hittade blommor som jag tyckte passade perfekt till, både gardeniablomman och rosorna finns i Pysselskafferiet.


De cremefärgade bladen har jag gjort med hjälp av en stans från Marianne Design och de gröna bladen är stansade och perforerade med stansar från Nellie Snellen.


Den fina stämpeln jag använt är en WhiteFairy stämpel som finns att köpa i Pysselskafferiet. Jag valde att bara ha stämpeln som text på framsidan på så sätt tycker jag att kortet passar bra till flera sammanhang såsom brudpar, bröllopsdag, till en vän eller älskling.


Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar