torsdag 3 juli 2014

Washitejp

Nu har det varit perfekt pysselväder i några dagar och jag bestämde mig för att ge washitejpen en chans. Har haft otroligt svårt för denna tejp innan men nu lossnade det lite och jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul att pyssla med den.

Först ut är det svartvita med ask, penna och tag
Till asken och pennan har jag varvat fyra respektive tre olika tejper.

Sen gjorde jag två askar till. Den ena helt i rött och den andra i tre olika färger.
 
Den röda asken har jag klätt med en tejp på själva lådan och två olika på locket.

På den sista asken fick det bli blått, rosa och grönt.
På denna asken finns alla tre tejper på både lådan och locket. Den tredje färgen på lådan har jag använt på botten. Även den skall vara fin : )

Detta pyssel gick utmärkt att göra med barnen och här kommer deras samt kusinens resultat.

Trevligt pyssel på er alla oavsett väder !
Lilli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar