torsdag 11 september 2014

Lite speciellt .....

Pion Design har kommit ut med en serie papper som heter My precious daughter.
Jag har använt mig av Pions papper ganska mycket det senaste för jag har gillat deras romantiska stil. Denna serie är det lite mer färg i och det kan vara kul som omväxling.
 
 
Kunde så klart inte låta bli att köpa och göra ett kort till någon som fyller år framöver <3
 
Bilden finns också på ett av pappersarken så jag utgick från den och lade till blommor och band som jag tyckte passade i färg. Blomman längst ner är egentligen vit men jag duttade på lite rosa färg från en färgdyna så att den skulle smälta in lite mer.
 
 
Insidan fick bli ett textpapper och jag gjorde själva skrivrutan lite mindre så att man skulle ser mer av texten.
 
Till sist satte jag fast en fin textremsa med en väldigt sann text på baksidan.
 
 
 
Ha det så bra tills vi hörs nästa gång.
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar