torsdag 20 november 2014

Fina julpaket

Det är en väldigt mysig period just nu även om det finns så mycket man vill göra att man blir alldeles yr i huvudet. Julkort, tags till julpaketen, fina paket, ljus, ljusgrupper och massor annat. Sedan är det kanske bra att köpa lite julklappar mellan varven. Idag tänkte jag visa två julklappar som är inslagna och klara.
 
 
 
Band, lite säckväv, ett fint papper och som pricken över i:et
egengjord julklappsadress.
 
Här kommer närbild på rosetten där jag knutit in lite säckväv.
 
 
 
Gjorde ett paket till med säckväv men då virade jag väven runt paketet istället.
Även här har jag en egengjort julklappstag.
 
 
Nu fortsätter jag med mitt pysslande och återkommer längre fram.
Önskar er en riktigt mysig första advent.
Gunilla
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar