onsdag 10 december 2014

Enkel gå bort gåva såhär vid Jul...

Såhär i mitten av december har vi nog alla en del att stå i.... Men man ska ändå hinna gå på olika avslutningar, tacka fröknar etc. Tänkte visa en enkel gå bort gåva. Blir en fin present utan att man blir ruinerad. Man tar två ljus, väljer nån fin servett, min klara favorit är ju de från sagen, som man sätter fast det med decoupage. Finns olika sätt att göra det på. Här har jag bränt in den med min värmefön, men det går lika bra att måla på med ett speciellt decoupagelim direkt på ljuset. Sen dekorerar man en tändsticksask. Här har jag använt mig av papper samt klippark från WhiteFairy. Kanterna har jag embossat, Stina har många fina färger i butiken. Sen är det bara lägga lite cellofan runt om, och du har en fin present!!





Ha en fin torsdag nu allihopa. Kram Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar